maandag 25 juni 2018

mei 2017: laatste keer Kleverparkmarkt

Het wordt tijd voor achterstallig onderhoud: te lang heb ik niet gewerkt aan dit blog.
Geen inspiratie?? Nou, dat valt wel mee. Er gebeurt genoeg achter de schermen van onze stichting waar ik over kan schrijven.
Maar in het najaar van 2016 kwam er een stroom vluchtelingen naar Nederland, waaronder veel Eritreeƫrs. Albert en ik besloten ons (ook) in te zetten voor de Eritrese mensen die in Haarlem kwamen wonen. Dat kostte en kost veel tijd.

Ik probeer de draad weer op te pakken.
De laatste blog ging over de Kleverparkmarkt 2016. In 2017 besloot ik dat ik de laatste keer een verkoop zou houden op deze markt. De voorbereiding en uitvoering kosten veel tijd en vooral veel energie. Ik wil de verkoop van kinderkleding gaan afbouwen.
Alsof het zo heeft moeten zijn, de opbrengst in 2017 was de hoogste ooit: 550 euro!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten